החלקה יפנית אצל ארי שומר

החלקה יפנית היא שיטת מהפכנית של החלקת שיער, המתבססת על שימוש בתרכובות מיוחדות של חומרי החלקה שאינן גורמות נזקים לשיער אלא להיפך – מתקנות ומרפאות אותו.

השילוב בין החומרים שמשמשים להחלקה והמכשיר שמיישר את השיער משיג את התוצאות הטובות ביותר, המחזיקות זמן רב ומותירות את השיער חלק, בריא, מסודר ומרשים.

התוצאה הזאת מושגת בתהליך יסודי ומסודר שמתחיל באבחון השיער על ידי מעצב שיער שהתמחה בכך; בסופו יוצאת הלקוחה עם שיער חלק, רך ואוורירי וכשהיא פטורה מטיפול נוסף בשיער למעט סירוק יומי קל.

אחרי החלקה יפנית מומלץ לשמור על השיער בעזרת שימוש בחומרי טיפוח מיוחדים. אלה אינם חיוניים לתהליך ההחלקה, אבל הם מעניקים לשיער את הפינוק ואת המראה המטופח ומוסיפים להרגשה הטובה.

החלקה יפנית היא תהליך מורכב שפותח ע"י מומחים ביפן ומשתמש בחומרים מיוחדים ובטכנולוגיות חדשניות שמצליחות להחליק את השיער ולהחדיר לו מינרלים וחומרים טבעיים שונים שיסייעו לטיפוח בריאות השיער ולשיקום מבנה השיער הפגום. לכן חשוב לבצע החלקה יפנית רק אצל מעצבי שיער שעברו הכשרות מיוחדות בארץ או בחו"ל וקיבלו הדרכה בכל הקשור לביצוע טיפול של החלקה יפנית.

רשת ארי שומר מעניקה לכם טיפול של החלקה יפנית ומבצעת אותו במקצועיות במטרה להשיג את התוצאה האופטימלית הטובה ביותר לשערך .

השלב הראשון: בטיפול החלקה יפנית אצל ארי שומר הוא שלב האבחון , בשלב זה אנו נאבחן את סוג השיער של כל לקוחה ולקוחה ונכין לכל לקוחה את התרכובת המדויקת ביותר של חומרי החלקה יפנית המתאימה התאמה מקסימלית לסוג השיער של הלקוחה. בשלב זה הידע והנסיון המקצועי הם החשובים ביותר והם מאפשרים לנו להכין עבורכן את תרכובת חומרי ההחלקה המתאימה לסוג השיער.

החלקות יפניות ברשת ארי שומר מתבצעות רק ע"י 3 מעצבי השיער הבכירים ארי שומר, אלכס שקרוב – מנהל סניף האקדמיה וערן עזר – מנהל סניף האקדמיה, שהתמחו בכל סוגי ההחלקות והם בעלי ידע מקצועי ונסיון מקצועי רב בתחום החלקות השיער. אנו עוברים באופן קבוע השתלמויות אצל טובי מעצבי השיער באירופה ומתעדכנים בכל הקשור להחלקות שיער למינהן.

רשת ארי שומר מתחייבת להעניק לכל לקוחה את הטיפול והשרות הטובים ביותר שישיגו את התוצאה הטובה ביותר מבלי לפגוע בבריאות השיער ובחיוניות השיער.

הידע והנסיון המקצועי שלנו יאפשרו לכל לקוחה להנות מטיפול שיש בו דייקנות ומקצועיות שיביאו בסופו של דבר לתוצאה האופטימלית ביותר.

אישה שמעונינת לעבור החלקה יפנית אצל רשת ארי שומר תהנה מטיפול מקצועי המשלב טכנולוגיות חדשניות עם תכשירי שיער המיועדים לתחום ההחלקה היפנית ואשר נחשבים לתכשירים הטובים ביותר בארה"ב ובאירופה ונמצאים בשימוש אצל טובי מעצבי השיער בעולם.

החלקה יפנית אצל ארי שומר היא החלקה שבה אנו משלבים שיטות עבודה מתקדמות ומקצועיות עם ידע ונסיון מקצועי שצברנו במהלך השנים בתחום החלקות השיער השונות והחלקה יפנית בפרט.

אישה שתעבור החלקה יפנית אצל ארי שומר תזכה לשיער חלק ,גולש, בריא ומטופח.