המותג סילק קוסמטיקס נולד על ידי הספר הישראלי המוביל ארי שומר, בעלים של רשת מספרות ואקדמיה לספרות וקוסמטיקה, עם נסיון של 30 שנה בענף השיער, השתתפות בתערוכות בין לאומיות, ניהול סלונים באוניות נופש תוך התנסות בכול סוגי השיער שבעולם.

בכול שנות הקריירה ארי השתמש במגוון עצום של מוצרי שיער מהמובילים והמוכרים שבשוק, אבל עדיין הרגיש שחסר לו משהו. מכאן החל החזון של סילק, חברה עצמאית בפיתוחו ובניצוחו המלא של ארי תוך הקפדה על כל פרט ופרט בתהליך עד להשגת המוצר המושלם.

זה התחיל בשנת 2010 בחיפושים אחר חומרי הגלם המושלמים והשפעתם על השיער בשיתוף עם גדולי הכימאים, רופאי עור וקוסמטיקאיות פרא רפואיות עד שהגיע לחומר המושלם שהוא משי טהור, המרכיב העיקרי בתרכובות מוצרי סילק קוסמטיקס כיום.

המוצרים מכילים בנוסף למשי הטהור גם קרטין ויטמינים המטפחים את מבנה השיערה ומזינים ושומרים אותה מנפגי האקלים מים קשים וכלור וכמובן אינם מכילים מלחים. מוצרי סילק קוסמטיקס ניכרים באפקט הטיפולי המהיר שלהם להבדיל ממוצרים מתחרים אשר מתמקדים במוצרי טיפוח ויופי.

תוך מספר חודשים בודדים מוצרי סילק נהפכו לדבר החם בענף השיער בישראל. כיום מוצרי סילק נמכרים באלפי מספרות בישראל וכן בכול סניפי הרשת של ארי שומר. ארי שומר שמח תמיד לשתף מעצבי שיער ולקוחות להתנסות במוצרי סילק קוסמטיקס אשר רקח במו ידיו.

לצפיה בכל המוצרים >>>