איך לשמור על מראה שיער בריא ומבריק בתקופת החורף? 7 טיפים מעשיים

איך לשמור על מראה שיער בריא ומבריק בתקופת החורף? 7 טיפים מעשיים

מזג האוויר הישראלי מאלץ אותנו להתיחס לשיער בצורה מיוחדת ולטפל בו כמו שצריך – בכל ימות השנה. אחרי הכל, השיער הוא חלון הראווה של של המראה שלנו. לכן כדי לטפח אותו, יש לשים לב לכמה דגשים, במיוחד באקלים שלנו ובמיוחד בתקופת החורף שעוד מעט מתקרב (גם אם עדיין חם).

 

אז איך שומרים על הברק ועל המראה הבריא של השיער? הנה 7 טיפים מעשיים -

1. להפחית את כמות החפיפות – בתקופת החורף כדאי לחפוף בין פעם לפעמיים בשבוע כשזה מגיע לתהליך של ניקיון עור הקרקפת והשיער. 

2. שימוש במסיכה – אחרי החפיפה כדאי להשתמש במסיכה כדי להתיר קשרים ולשמור על הברק הטבעי. היא זו שתעניק את המראה הטבעי ותסגור את הקצוות המפוצלים.

3. הברשת שיער נכונה – פעם ביום יש להבריש את השיער לכל האורך, מהשורשים ועד הקצוות.  מומלץ ביותר להשתמש במברשת עדינה הבנויה משיער טבעי על מנת למנוע נזק לשכבת הקשקשים החיצונית.

4. להמנע מחומרי עיצוב – כדי להשיג ברק טבעי, מומלץ להמנע מחומרי העיצוב המוכרים העלולים לגרום לשיער להיראות יבש ומחוספס. כדאי להשתמש בספריי יעודי שמעניק ברק בלבד.

5. לרענן את הקצוות – גם אם את מעוניינת לשמור על אורך שיערך מטעמי אופנה, מומלץ אחת לחודש לבצע גזירה ישרה של ס"מ אחד. השיער יראה בריא יותר.

6. להפחית ייבוש עם פן – בתקופת החורף בה נוטים לצאת פחות מהבית, מומלץ לצמצם את הייבוש בפן ולבחור בתהליך ייבוש טבעי. בשיער בינוני וארוך, כדאי להשתמש ב"דיפיוזר" (מכשיר המתלבש בפתחו של הפן) העוזר בפיזור החום על שטח רחב יותר.

7. לנצל את החורף – זה הזמן המושלם לעשות החלקות וסלסולים. מזג האוויר בחודשי החורף הוא פחות חם ויבש ולכן גם נוח יותר לשיער. לכן כדי לחשוף פחות את השיער לנזקים אפשריים, כדאי לשמור את הפעולות האלה לתקופה זו של השנה.

 

וכמובן טיפ טריוויאלי אך תמיד חשוב – תזונה נכונה. היא זו ששומרת עלינו בריאים והיא זו שתוסיף למראה הטבעי והמבריק של השיער.n